Witam na moim Blogu!

Znajdziesz tutaj dużą porcję śmiechu i mam nadzieję, że dobrze przećwiczysz mięśnie brzucha ;-)
Zapraszam do lektury - najlepiej codziennie z rana, by dobrze nastroić się na cały dzień.


20 marca 2009

Lusterko

Idą dwaj policjanci ulicą i znajdują na niej lusterko. Pierwszy patrzy i mówi:
- Ty, ja chyba tego idiotę skądś znam.
Po chwili drugi patrzy i mówi:
- Ty durniu, to przecież ja!
Zaraz po tym zdarzeniu podjeżdża radiowozem komendant i mówi:
- Pokażcie, co tam macie.
Po chwili komendant mówi:
- Co wy, kretyny, własnego komendanta nie poznajecie?!
Komendant schował lusterko i udał się w stronę domu. Będąc w domu córka przeszukała mu kieszenie i znalazła lusterko, spojrzała i krzyczy:
- MAMO, MAMO, tata ma kochankę!!!
- Pokaż mi to!!!
Żona po chwili mówi:

- Eee... taka stara pudernica, nie mam nawet być o co zazdrosna!!!

 

Brak komentarzy: