Witam na moim Blogu!

Znajdziesz tutaj dużą porcję śmiechu i mam nadzieję, że dobrze przećwiczysz mięśnie brzucha ;-)
Zapraszam do lektury - najlepiej codziennie z rana, by dobrze nastroić się na cały dzień.


26 stycznia 2010

Na sprzedaż - tanio

Żona wraca do domu i widzi na drzwiach kartkę. Czyta:
Na sprzedaż - żona. Ostatnio niewiele używana. Cena 360 zł. Informacja - w tym domu.
Małżonka robi swojemu mężowi awanturę:
- Wcale nie o to chodzi, że chcesz mnie sprzedać, ale że tak tanio. Skąd wziąłeś te cenę?
- Już Ci mówię - 80 kg mięsa po 2, to daje 160, plus złota obrączka - 200. Razem 360 zł. Gra?
Następnego dnia mąż wraca z pracy i widzi na drzwiach kartkę napisaną przez żonę:
Na sprzedaż - mąż. Ostatnio niewiele używany. Cena 0,67 zł. Informacja - w tym domu.
Tym razem awanturę robi mąż:
- To ja cię wyceniłem na 360 zł, a ty mnie za jakieś grosze chcesz opchnąć?
- Już Ci mówię - dwa jajka po 0,32, to daje 0,64, plus 10 cm rurki za 0,03. Razem 0,67 zł. Gra?
 

Brak komentarzy: